vrijdag 8 april 2011

Hartjesstapel

                                                  
                                                                                                    
HET IS WEER VRIJDAG EN DUS STAPELTIJD
Voor mijn nichtje had ik laatst een hartjessleutelhanger gemaakt voor haar nieuwe fiets.
Vandaag is haar verjaardagspartijtje.
Ze vroeg me om voor haar vriendinnetjes een stapel hartjes te maken.
Nou dat wilde ik natuurlijk wel. Het leukste is het om voor iemand iets te maken.
Op het blog van Irma van allemaalkleurtjes vind je vandaag nog veel meer stapels.
En laten we genieten van alle stapels en van het mooie weer vandaag.


                                      

                                                                                              

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg al die foto's! Zie, je bent al aardig besmet met het stapelvirus!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om vriendinnetjes mee te laten genieten van jouw stapel gezellige hartjes.
    Zonnig weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stapeltje en wat een mooie foto's heb je er van gemaakt.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan hoor ... ziet
    er heel vrolijk uit de meiden
    zullen blij zijn met hun
    sleutelhanger ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt en zo vrolijk! Daar worden die meiden wel blij van, ikke wel:) Fijne dag, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedecoreerd, mooie stof voor de hartjes!
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zullen ze blij zijn met die hartjes, zo leuk die stof (of tafelzeil).

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van tante dat je dan dezelfde sleutelhanger hebt als je vriendinnen!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke lieve stapel is dit! En ook nog eens leuk op de foto gezet!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stapel, daar wordt je toch stapel verliefd op.
    Zulke hartjes.
    Groetjes Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaaaaaaaaa ik herken het stofje, leuk joh die hartjes, daar hou ik zo van, ga eens even verder kijken op je blog, leuk dat je bij me langs kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een stapel naar mijn ♥; ben gek op hartjes ;) Wat zal je nichtje hier blij mee zijn, dat wordt een geslaagd feestje!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi

    Wat een leuke gezellig blog heb je ik ben meteen lid geworden kom je ook een kijkje bij mij nemen?

    Gr en een fijn weekend Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.