maandag 11 april 2011

Spijkerstofbankje

Voor de metamorfose
                                          

Na de metamorfose
                                            

Was dit eerst nog een saai voetenbankje, nu is het een grappig bankje bekleed met spijkerstof.
Ik heb hiervoor lapjes geknipt van oude spijkerbroeken en heb zpagetti gebruikt als band.
De pootjes zijn wit geverfd.
Aan de onderkant is het vastgeniet en hier en daar zijn er nog wat sierspijkertjes.
Ik denk dat ik ook nog wat kussentjes ga maken met spijkerstof.



                                  

11 opmerkingen:

  1. wat een prachtig bankje is het geworden, echt stoer! En heb net ff gecheckt op mijn blog, maar mijn log van gisteren is goed geplaatst, maar check even je tijd en datuminstellingen, misschien zit daar het probleem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra

    Wat een leuk voetenbankje is het geworden. Zo krijgen spijkerbroeken een boeiend tweede leven.

    Ik heb geen idee hoe je datum veranderd is, maar als je naar je dashbord gaat, naar instellingen en dan het kopje opmaak aanklikt, daar kun je de datumnotatie veranderen. Moet je even kijken of het wel op de datum van vandaag staat. Zo niet: even aanpassen. Ik hoop dat dit je helpt.

    Geniet van je dag, groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk resultaat!
    Oudjes opknappen blijft een dankbaar werk ;-)
    Fijne dag, groetejses Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk resultaat, prachtig die metamorfose, Super. Ik zou ook even naar je datum kijken, anders zou ik het niet weten..fijne dag, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden Petra .... echt apart die oude spijkerbroeken en het kost ook nog eens weinig ... toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het voetenbankje is echt leuk geworden. Mooi die witte pootjes.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het leuk geworden! Heerlijk met je beentjes omhoog nu!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wat een leuke blog heb je! Leuk dat je even langskwam! Je hebt er een volger bij hoor! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wat maak je veel moois en leuk dat je mee doet met de blikjes challenge ik ben heeel nieuwsgierig naar het resultaat je bankjes zijn top:-))
    groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik weer ;-))
    Heerlijk, nog zo'n creatief mens!
    Ik ben volgers geworden en ik zet je in mijn lijst...hoef ik niets te missen!

    Groetjes Hilde
    P.s Ik kom via Irma (zie reactie hierboven) bij jou terecht.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.