vrijdag 15 april 2011

Stapelgekte



Het is weer zo ver, het is alweer vrijdag, wat gaat de tijd toch snel.
Het is weer tijd voor een nieuwe stapel.
Dit keer een aantal stapels van de tuin.
Na een half jaar genieten van het uitzicht op het gras van de buren, wordt er
morgen een schutting geplaatst. De rotzooi stapelt zich op in de tuin.
Morgen maken we een begin om weer orde te scheppen in de chaos.
En dan tussen alle troep toch dat sprankje hoop op betere tuintijden,
een tulp met een prachtige kleur. Kijk voor alle mooie stapels op
het blog van Irma.



10 opmerkingen:

  1. O das wel even hard werken dan. Maar het wordt vast heel mooi! Inderdaad een prachtige tulp.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een fijn vooruitzicht. Wij hebben op dit moment een soortgelijke situatie in de tuin, maar er gloort licht aan het einde van de tunnel ;):)

    Ik hoop dat je ondanks het harde werk toch een fijn weekend hebt Petra.

    Groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o pff doet me denken aan onze tuin een tijdje terug. Straks lekker genieten vanje eigen tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het moet eerst een rommeltje worden voordat het weer mooi is, toch? ;-)
    Straks als de schutting staat geniet je er dubbel en dwars van!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja het moet eerst erger wil het beter worden he en veel succes dit weekend met de tuinwerkzaamheden.
    Gr. Gerd@ ..

    ps die paar tulpjes vallen nu juist wel erg op

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, dit doet me erg denken aan onze tuin op 't moment... Maar als het straks klaar is zijn we alle rommel zo weer vergeten!

    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige hartjes heb je gemaakt, zo heerlijk roze !!! En dat voetenbankje, geweldig, wat heb je dat mooi gemaakt ! Tja, zo'n rotzooituin heb ik ook gehad maar aan alles komt een eind, ook aan rotzooi, dat wordt straks heeeel mooi en die tulp :-))) Prettig weekend, groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou liegen als ik zeg dat ik het een mooie stapel vind. Maar het doel ervan is helemaal goed, en ik voel me wel "thuis" als ik die foto's zo zie!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar deze stapels zijn het begin van iets heel moois...
    hard werken en dan wordt jullie werkenbeloond.
    Dank je voor je felicitie.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat zal het lekker opknapen en dan je eigen privacy, zou niks voor mij zijn, zo in de kijkert!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.