vrijdag 22 april 2011

Stapels reclame



Op deze bijzondere vrijdag een stapel reclame.
Op het blog van Mariska zag ik laatst een oproepje.( 10 april )
Ze wil dingetjes gaan verkopen op de Koninginnemarkt
en wil het verpakken in een soort " GoodyBag "
Je mag haar kaartjes sturen met de naam van je blog of webwinkeltje,
die ze vervolgens in haar tasje doet bij de aankoop van de klant.
Ik vond dat wel een leuk idee en heb een stapeltje reclamemateriaal
gemaakt. Ik heb een oranje ballon ingepakt met daarbij een strookje met daarop m'n blog en dat vervolgens ingepakt in folie. Kijk voor de overige stapels op de mooie site van Irma.
En ik wens iedereen een heel mooi paasweekend.

11 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een cratieve manier om je blog bekendheid te geven. Veel succes ermee
    Fijn paasweekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!
    Je volgersaantal zal zo zeker stijgen..;-)
    fijn weekend, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en orgineel idee om reclame te maken. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een origineel idee. Hup omhoog met die volgers. Hele fijne paasdagen en geniet van het zonnetje.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk idee, je moet er maar opkomen, jij bent in ieder geval al in de stemming!!

    Goede paasdagen!!
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee zeg en zo vaart iedereen er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stapel, en wat een geweldig leuk idee.
    Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt voor de link voor een ideetje voor mijn borduurwerkjes, leuk omte zien, al zijn mijn borduurwerkjes maar heel klein, maar het was toch leuk om andere ideetjes op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey,

    Ik vond het een erg leuk idee toen ik de pakjes binnenkreeg, dat moet de interesse toch wekken om even een kijkje te nemen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk initiatief. En met een leuk relatiegeschenk zijn mensen vaak wel tot dingen over te halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.