woensdag 5 oktober 2011

Kussens




Vandaag weer even tijd voor creatieve uitspattingen.
Een vriendin wilde graag kussens van een stofje wat ze
nog in de kast had liggen ( de blokjes-stof ) Ik heb er nog een stofje bij gekocht
en nog wat bandjes en kantjes. En zo werden de bruine kussentjes aangepast aan de nieuwe grijze bank.



Mijn man is in Amerika geweest en er zijn daar enorm veel tijdschriften op hobby gebied.
Zijn collega had ze vast besteld, want je kunt ze niet in de winkel kopen.
Hierbij wat foto's. Het zijn tijdschriften over Art Journaling en Sewing.
Ze zijn prachtig, het zijn meer boeken dan tijdschriften.








Tot slot nog 2 foto's van de Give Away die ik won bij Nicole van http://denostalgischenonnevot.blogspot.com
Nogmaals bedankt, ik ben er blij mee.


22 opmerkingen:

  1. Mooi geworden die kussens!!
    En gaaf die tijdschriften!!!
    gr Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gecombineerd de stoffen!Goed gemaakt!
    En je hebt weer een heleboel inspiratie met deze tijdschriften, leuk!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om eens bladen uit het buitenland in te zien. Extra rijkdom en nieuwe ideeen neem ik aan.
    En er staan weer mooie dingen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je man weer thuis is (of niet natuurlijk). Wat een leuke tijdschriften heeft hij meegenomen! Heel leuk om zo eens te zien. En wat heb je een gave kussens gemaakt, echt leuk!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij bent goed bezig geweest ... heel mooi geworden de kussens ... en die tijdschriften ben blij dat ik bijna om de hoek woon kan ik
    snel ff komen bladeren ..... fijne avond ...

    Groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kussens heb je gemaakt. En wat een gave tijdschriften heerlijk om in te snuffelen.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kussens zo creatief...en je tijdschriften, wat geweldig, vanavond lekker op de bank en genieten maar.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kussens heb je gemaakt en die tijdschriften Prachtig om te hebben en door te bladeren. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat zijn die kussens mooi zeg, echt geweldig!
    En wat een gave boeken zijn dit zeg, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ....zucht...wat een mooie tijdschriften! Ik zie je al zitten, heerlijk geniet ervan. En jij bedankt om mee te doen!! Fijne avond, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ben ik te snel...die kussens zijn super gemaakt. Was onder de indruk van je tijdschriften, hihi Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kussens, knap dat je dat kunt! De tijdschriften zien eruit als echte cadeautjes, lijkt me heerlijk!! Geniet er maar lekker van.
    Ben druk met de adventswap, het mandje is al behoorlijk vol!

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kussens !!! Wat heb je die prachtig gemaakt. Ohhh, die tijdschriften, wat heerlijk om zo'n stapel te krijgen, genieten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kussens!!
    En leuke tijdschriften... Kun je weer veel nieuwe ideeën uithalen lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt voorlopig weer inspiratie genoeg denk ik.
    Leuke kussentjes trouwens.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat mensen met een beperking ook scrabble tiles maken! Bijzonder om dan zoiets te krijgen wat ze zelf gemaakt hebben!
    Groetjes Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om die twee stoffen zo te combineren. Ik vind het verrassend leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kussens! Wat heb je dat mooi gedaan, met dat hart zeg!! En de tijdschriften, wow! Leuk zeg!!! Het haken gaat nog niet geweldig, maar het komt.. net als met het lopen ;-) En ja, ik moet inderdaad iets gaan verzinnen om mijn knopen in te doen, of gauw dingen ermee maken ;)
    Fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi

    wat heb jij super mooi boeken.
    I k wens je feel plezier ermee!

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi,

    Wat ontzettend leuk dat je volger van mij bent geworden, nu ben ik nogal nieuwsgierig en ben dus net even jouw blog gaan bekijken! Hartstikke leuk zeg! Jij hebt er ook een nieuwe volger bij hoor! Ik vind de kussens hartstikke mooi, en die tijdschriften zijn super!
    Fijne dag nog, lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.