woensdag 8 februari 2012

Arne en Carlos persbericht



Petra meets Arne en Carlos




Arne & Carlos zijn terug!
Nadat ze de wereld hebben veroverd met gebreide kerstballen,
wagen ze zich nu aan ieders favoriete voorjaarsfeest: Pasen!

Petra Veen - Holwerda en Irene Holwerda - Bedijs van www.bedijs.nl uit enkhuizen hebben het afgelopen weekend een aangename ontmoeting gehad met Arne en Carlos, de beroemde designers uit Scandinavië. Arne en Carlos waren in Nederland voor een ontmoeting met Nederlandse winkeliers en de presentatie van maar liefst twee nieuwe boeken. Het boek “breien op hun Paasbest” is eind februari in de winkel verkrijgbaar en “poppen breien” verschijnt in mei. Deze toppers zullen zeker het succes van het boek “kerstballen breien” evenaren.


 
                                   
Arne & Carlos laten zich van hun (paas)beste kant zien
                                                                         Arne & Carlos zijn terug! Nadat ze de wereld hebben veroverd met gebreide    
                                                                          kerstballen, wagen ze zich nu aan ieders favoriete voorjaarsfeest: Pasen! In dit     
                                                                         aanstekelijke paasboek kunnen breisters aan de slag met o.a. een paashaas in
                                                                          diverse outfits, kippen, eierwarmers, en – hoe kan het ook anders – paaseieren! Stuk  
                                                                         voor stuk vrolijke accessoires om je huis in paassfeer om te kunnen toveren. De  
                                                                         breiprojecten zijn niet moeilijk als je de stap-voor-stapinstructies leest en de vele
                                                                         foto’s bekijkt. Arne & Carlos zorgen weer voor een waar breifeest in Arne & Carlos
                                                                         breien op hun paasbest!

Arne Nerjordet uit Noorwegen en Carlos Zachrison uit Zweden, beter bekend als Arne & Carlos, zijn inmiddels razend populair in Nederland, en hebben een ware breihype in gang gezet met hun eerste boek Kerstballen breien met Arne & Carlos.

Arne & Carlos breien op hun paasbest
verschijnt 21-2-2012

ISBN: 978 90 4391 503 8


 
Formaat: 19,8 × 27,2 cm
Omvang: 64 pagina’s
Prijs: € 9,95
Poppen breien met Arne & Carlos

Dit unieke en eigenzinnige boek haalt bij iedereen het innerlijk kind naar boven.

Arne & Carlos laten een fantastische collectie zien van gebreide poppen en hun charmante miniatuuroutfits. De poppen zijn gebaseerd op één basismodel met vele variaties in kleuren en patronen. Met duidelijke instructies, tips om de poppen hun eigen karakteristieken te geven en thema’s als: ‘Naar de bergen’, ‘Coffee Break’ en ‘Schip Ahoy!’, kun je je fantasie de vrije loop laten en zit je nooit om inspiratie verlegen. Als je vroeger nooit met poppen speelde, is dit je kans!

Poppen breien met Arne & Carlos verschijnt mei 2012

ISBN: 978 90 4391 498 7
Formaat: 19,8 × 27,2 cm
Omvang: 200 pagina’s
Prijs: € 19,95

Afgelopen maandag waren mijn nichtje en ik te vinden op de creavakbeurs. Irene heeft een webwinkel en wilde even rondneuzen op zoek naar nieuwe trends. Daar troffen we het beroemde breiduo. Ze wilden graag met ons op de foto. Nou dat wilden we wel voor ze doen hoor. Ondertussen promoten zij hun nieuwe boek. Ik ben zelf geen breier maar het boek voor pasen ziet er weer veelbelovend uit.

14 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke foto, haha! Dacht dat je had zitten photoshoppen, maar je hebt ze dus echt ontmoet? Wat leuk! En nu maar breien, hup, hup..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Leuke foto, super Leuk om ze te ontmoeten, een vriendin van mij heeft het boek van de kerstballen, ik vind de nieuwe boeken ook prachtig. Ik ga zo eens kijken op de site van je vriendin, fijne Avond lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik moet altijd wel lachen als ik die twee zie met hun handwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto! Ik vind 't eigenlijk ook wel een grappig duo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi wat super leuk. Lijkt me helemaal te gek om even een praatje met ze te maken.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel grappig twee van die mannen....Leuk dat je ze ontmoet hebt! hgr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was zo opgelucht dat ik de kerstballen af had, u 'moet' ik weer!! Grappig hoe ze er ook bij zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maandag was ik ook op de beurs, maar ik ben maar doorgelopen want er stond zo'n file voor deze fotoshoot! Ik vond het wel grappig dat ze onverstoorbaar zaten te breien en zich niet af lieten leiden door al die dames die op de foto wilden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat leuk zeg een ontmoeting met Arne en Carlos.
    Leuk de foto.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf! Ik vind het echt twee mannen met humor hihi leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat een ontzettend leuke foto en leuk stukje heb je geschreven!!! Super!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg! Dat je ze ontmoet hebt en er samen mee op de foto staat! ben benieuwd wat je gaat breien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hhahahah wat leuk je hebt de brei mannen ontmoet ......
    dus ze gaan gewoon nog ff door met breien ............
    Nou ik ben benieuwd ........ groetssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat grappig, zo te horen was het een leuke dag.
    Ik ben meer een haakster en borduurster.
    Ik heb mijn adres naar je gemaild.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.