zondag 18 maart 2012

Pip mokken gevraagd.


Ik heb 2 prachtige pipmokken. Destijds waren ze verkrijgbaar bij AH. Volgens mij waren ze ook te bestellen bij DE.  Ik ben op zoek naar meerdere bekers. Heb je een aantal bekers en gebruik je ze niet of weet je iemand die deze bekers heeft en er niets meer mee doet ? Ik wil ze graag overnemen mits ze natuurlijk betaalbaar voor me zijn. Graag jullie reacties en zegt het voort. 

Ook dit is weer een prachtig Kris-schilderij.

Afgelopen dagen zijn we even weggeweest naar de Veluwe, ik ben o.a. naar Pand 49 geweest in Putten. Een hartstikke leuke winkel vol hebbedingetjes. Ik kocht er deze vrolijke vogelslinger.


Maar ik wilde graag kijken omdat ik wist dat Kris er een aantal prachtige schilderijen heeft hangen. Vol trots vertelde een van de medewerkers dat er onlangs nog een mooi schilderij was verkocht.
Het zijn allemaal schilderijen waar je vrolijk van wordt. En het wordt de hoogste tijd dat ik zelf ook weer even de kwasten pak en aan de slag ga. Momenteel komt er weinig creativiteit uit handen wegens omstandigheden. Maar ik laat me wel graag inspireren op de blogs.


Door Sil, Nancy en Jeanet werd ik de afgelopen weken verrast. Zo lief ! Het doet me goed. Onlangs is mijn blog ook nog jarig geweest binnenkort dus een Giveaway om dit te vieren.

15 opmerkingen:

  1. Sorry ik kan je niet helpen aan de mokken ik vind ze wel super leuk succes daarmee :-)
    Het schilderij is super gaaf echt heel mooi en het is altijd lekker om er evne tussenuit te gaan even opladen en uitrusten.
    Wat een verwennerij en wat een leuke spulletjes heb je gehad.
    Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag.
    Een hele fijne zondag nog gewenst -X- Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas heb ze niet. Heerlijk creatief zon schilderij! Mooi hoor groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze helaas ook niet, het schilderij is prachtig, ik zit ook effen in z'n crea dip, wel lekker dat je effen weg geweest bent, je vorige blog bericht ziet er ook erg leuk uit, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pleuntje, op marktplaats staan er 4 te koop voor 17,50 in Biddinghuizen. Misschiuen kun je hier iets mee.
    P.s Leuke cadeautjes!

    Grusse, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he zijn die mokken? Ik kan je er alleen helaas niet aan helpen :(

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Petra-PIP is hot. Ik heb de rode versie van de DE. Misschien kun je eens op marktplaats kijken-daar staat veel op van PIP. Zeker voor een betere prijs dan in de winkel-Succes. En ik hoop dat je binnenkort weer toe kan zij aan schilderen-en dat er GOED nieuws is. En die wensvogel is jullie va harte gegund-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra .......... leuke post en wat heb je een leuke cadeautjes gekregen
    zeg .... hartstikke leuk .... en die bekers tja ik heb er drie maar ze worden hier
    ook flink gebruikt .... succes ...... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra,
    Leuk dat je even wat afleiding had! Dat schilderij van Kris vind ik geweldig! En al die leuke post, dat is ook hartverwarmend! Ik heb gisteren ook iets kleins op de bus gedaan...
    Heb je al eens op Marktplaats gekeken voor de Pip mokken? Hopelijk kun je ze nog vinden!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke hebbedingetjes weer allemaal! Is om blij van te worden hoor! Een vriendin van mij heeft de mokken ook, maar ik denk niet dat ze kwijt wil......
    gefeliciteerd met je bijna blog verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Petra,

    Ik kan je helaas niet helpen, niet aan de mokken (ze zijn wel erg leuk zeg) en jammer genoeg niet aan de stans! Veel dezelfde gezien, Tim Holtz enzo. Hopelijk in mei als er veel nieuwe uitkomen!
    Wat een prachtig sc
    hilderij!! De vogeltjes zijn ook erg mooi! En nog gefeliciteerd met je blogverjaardag! Schilderen lijkt me heerlijk om te doen.. ik merk het al met het kleuren van de mandala's. Hopelijk kom je er eerdaags aan toe.
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Petra, heb ze niet (de mokken..) maar zal 'n oogje open houden.. En wat een prachtig schilderij!! grt, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je bij me langs kwam op mijn blog en dank voor je lieve bericht.
    Zo heb ik nu jouw blog ook gevonden en ik ga je dan ook graag volgen. Ha ben nr: 175, mooi getal.
    Vind de pip mokken erg leuk en kan me voorstellen dat hier nog wel een paar bij kunnen.
    Voor onverwachte koffie gasten zoals ik nu hier bij je...;)
    Heerlijk koffie uit zo'n vrolijke mok, schenk maar in ;)
    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Petra,
    Dankjewel voor je lieve bedankkaartje, was niet nodig, maar erg lief!
    Haha, moest lachen om de opmerking van je dochter, vindt ze het zwart echt zo deprimerend? ik vond het wel leuk afsteken tegen al het roze van de foto's, uhm..... nu ga ik twijfelen :-)
    Geniet van de zon! Hopelijk kunnen jullie je toch een beetje ontspannen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan je helaas niet helpen aan deze mokken , maar ze zijn wel prachtig !! Het schilderij is erg mooi.....ik hoop dat je je gedachten kwijt kunt in het schilderen Petra ! Veel sterkte meid !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk schilderij.
    Weet je waar je ook eens kunt kijken voor de mokken.
    Op marktplaats.
    Succes ermee.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.